Niet-Neutrale wijzigingen | |
---|---|
Mobiliteit | |
Inkomsten haven + erfpacht | -156 |
Totaal Regionale Mobiliteit | -156 |
Totaal Baten | -156 |
Economie | |
Afwijkingen < 100K | -20 |
Totaal Economie | -20 |
Totaal Lasten | -20 |
Saldo niet-neutrale wijzigingen Welvarend Venlo | -136 |
Neutrale wijzigingen | |
---|---|
Kennisinfra en arbeidsmarkt | |
Strategische samenwerking UM en nieuwe subsidieregel Versterken mbo, hbo en wo | 500 |
Afwijkingen < 100K | -50 |
Totaal Kennisinfra en arbeidsmarkt | 450 |
Economie | |
Actualisatie exploitatie Grondbedrijf | 2.604 |
Crossroads Limburg | 460 |
Project Keramiekindustrie Regionale Investeringsagenda | 120 |
Afwijkingen < 100K | -31 |
Totaal Economie | 3.153 |
Mobiliteit | |
Herschikken dekking reserve Regiodeal/Investeringsagenda | 388 |
Aangepaste begroting 2024 Trendsportal | -168 |
MIRT Goederencorridor - Realisatiepact knooppunt Venlo fase 2 | 255 |
Afwijkingen < 100K | -10 |
Totaal Regionale Mobiliteit | 464 |
Totaal Baten | 4.067 |
Kennisinfra en arbeidsmarkt | |
Strategische samenwerking UM en nieuwe subsidieregel Versterken mbo, hbo en wo | 500 |
Afwijkingen < 100K | 34 |
Totaal Kennisinfra en arbeidsmarkt | 534 |
Economie | |
Herschikkingen ivm nieuw FIS | -107 |
Actualisatie exploitatie Grondbedrijf | 2.604 |
Crossroads Limburg | 460 |
Project Keramiekindustrie Regionale Investeringsagenda | 120 |
Afwijkingen < 100K | 189 |
Totaal Economie | 3.266 |
Mobiliteit | |
Aangepaste begroting 2024 Trendsportal | -168 |
MIRT Goederencorridor - Realisatiepact knooppunt Venlo fase 2 | 255 |
Afwijkingen < 100K | 1 |
Totaal Regionale Mobiliteit | 88 |
Totaal Lasten | 3.888 |
Saldo neutrale wijzigingen Welvarend Venlo | 179 |